Saç Dökülmesine İyi Gelen Şampuan

    13:18:00  
Sponsorlu Bağlantılar

Sponsorlu Bağlantılar
Saç Dökülmesini Önleyen Şampuan

Merhaba, bu yazımda sizlere samimi itiraflarda bulunarak vardığım sonuç ve izlediğim yolu anlatacağım. Burada yaptığım yanlışları öz eleştiri yaparak sizlere anlatacağım.

Bundan 1 - 2 yıl önce head & shoulders isimli erkek şampuanını kullanmaya başlamıştım ve saçlarım inanılmaz parlak ve güçlüydü. Bu arada saç dökülme sorunu yaşamıyordum. Daha sonrasında saçlarımı sıfıra vurarak kazıtmakla büyük bir hata ettim ve saçlarım inanılmaz derecede seyreldi. Sanırım bu durum saçların küsmesiyle oluştu. Her şampuanıda saçınızı dökmeyecek diye düşünmeyen bazı şampuanlar aksine dökülmeyi dahada arttırıyor.

Ardından bir çok şampuan kullandım ve hiç birinden olumlu sonuç alamadım. Bu arada ara sıra saçlarımıda boyatıyordum. Boya olarak kullandığım bioblas'ın üzerinde saç dökülmesine karşı ibaresi vardı ve sürekli olarak gittiğim berberim ben ağzımı açmadan saçların dökülmüyor iyi diye bir söylemde bulundu. Ben o zaman farkına varmamıştım ve sonrasında çeşitli ürünler kullanarak saça hunharca saldırmaya devam ediyordum. Bir süre sonra aklıma bioblas ve berber'in söylediği geldi. Hemen eczaneye gittim ve sordum bioblas yoktu ama onun kardeşi bioxcin vardı. Hemen 3'lü paketten aldım ve kullanmaya başladım ancak saçların dökülmesi durmuyor aksine daha fazla saç dökülüyordu hemen kullanımı bıraktım ve geçen hafta bioblas'ın saç dökülmesine karşı şampuanını aldım ve deneme sürecine girdim. Bu deneyimimi sizlerle blogum üzerinden paylaşacak ve bioblas saç dökülmesine karşı şampuanı almanızı önereceğim.

Saç Dökülmesine İyi Gelen Şampuanlar

Şimdilik size önerebileceğim tek şampuan Bioblas Vital Effect

saç dökülmesine iyi gelen şampuan

etiketler ; saç dökülmesine iyi gelen şampuan, saç dökülmesini engelleyen şampuan, saç dökülmesini önleyen şampuan, saç dökülmesine iyi gelen şampuan hangisi, saç dökülmesine karşı şampuan, saç dökülmesi için şampuanlar